https://www.r10.net/smf/546252-smfde-...yemiyorum.html
bu konudaki sorunumun çözümünde uygun ücret karşılığı yardımcı olacak arkadaş arıyorum. amacım sık sık güncellenen şantiye fotoğraflarımı slayt halinde mesaj içinde koyabilmek.
(ödeme ancak uygulamanın yapılabilmesi durumunda yapılacaktır)
smf'de mesaj içinde flash koyabilmek
2
●220
- 19-01-2010, 10:20:03
- 19-01-2010, 17:55:44Üyeliği durdurulduAyrintili Pm Atarsan Hallederiz

Xml den Flasha Resim Cekmek Istiyorsun Anladigim Kadariyla.
Vede Bunu Smf Forumunun Mesajlarinda Gostermek Istiyorsun Yanlis Anlamadiysam.
Demo Var ise ve Aciklayici Pm ni Bekliyorum Kolay Gelsin.
