https://www.r10.net/smf/546252-smfde-...yemiyorum.html


bu konudaki sorunumun çözümünde uygun ücret karşılığı yardımcı olacak arkadaş arıyorum. amacım sık sık güncellenen şantiye fotoğraflarımı slayt halinde mesaj içinde koyabilmek.
(ödeme ancak uygulamanın yapılabilmesi durumunda yapılacaktır)