• 24-12-2009, 13:02:08
    #10
    Anlaşma sağlanmadıysa,
    Müşteri yorumlarına imzamdaki adresten bakabilirsiniz.
    Tema tasarım,sistem geliştirme ve seo konusunda çalışabiliriz.
    İletişim için ben[at]ulaskaygusuz[.]com
    İyi günler..
  • 24-12-2009, 13:06:42
    #11
    Msn ekledim hocam
  • 24-12-2009, 13:45:22
    #12
    ÖM gönderilmiştir.
  • 24-12-2009, 15:19:15
    #13
    İş yapılamadığı doğru fakat iframe atılmadı reklam alabilcegim bir sitem yok ve çok kisiyle calıstım ve hiç birine böyle bişey yapmadım.
  • 24-12-2009, 15:26:39
    #14
    Bende yapabılırım msn eklendı
  • 24-12-2009, 15:38:01
    #15
    msmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş yapılamadığı doğru fakat iframe atılmadı reklam alabilcegim bir sitem yok ve çok kisiyle calıstım ve hiç birine böyle bişey yapmadım.
    FTP loglarını rahatlıkla yayınlayabilirim. Senin ip üzerinden geldiğini gayet net bir şekilde sunabilirim. Hadi onuda geçtim zaten kasıtlı attığını falan da düşünmüyorum. Virüs falan vardır bilgisayarında bulaşmıştır anlarım. Ama işi yapamadın diye terbiyesizce! engelleyip beni 2-3 gündür haber vermiyorsun. Dersin ki abi ben yapamadım. Niye yapamadın falan da demeyiz. İsteğin paranın 2 katını da verdim sana ki direk kendim söyledim verebilirim diye. Hatta durumunu belirttin sevgilim gelicek yol parası yok dedin, hemen alayım biletini dedim sana daha iş bitmeden. Ama sen bir dürüstlük örneği gösterip de abi ben yapamadım başka birisine ver işi demedin. Beni 5 gün boşboşuna beklettin. Daha dürüst olmak gerekiyor bu konularda. Durum ortada zaten seninle çalışmayı düşünenler bu konuyu değerlendirirler.
  • 24-12-2009, 15:43:36
    #16
    phidias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FTP loglarını rahatlıkla yayınlayabilirim. Senin ip üzerinden geldiğini gayet net bir şekilde sunabilirim. Hadi onuda geçtim zaten kasıtlı attığını falan da düşünmüyorum. Virüs falan vardır bilgisayarında bulaşmıştır anlarım. Ama işi yapamadın diye terbiyesizce! engelleyip beni 2-3 gündür haber vermiyorsun. Dersin ki abi ben yapamadım. Niye yapamadın falan da demeyiz. İsteğin paranın 2 katını da verdim sana ki direk kendim söyledim verebilirim diye. Hatta durumunu belirttin sevgilim gelicek yol parası yok dedin, hemen alayım biletini dedim sana daha iş bitmeden. Ama sen bir dürüstlük örneği gösterip de abi ben yapamadım başka birisine ver işi demedin. Beni 5 gün boşboşuna beklettin. Daha dürüst olmak gerekiyor bu konularda. Durum ortada zaten seninle çalışmayı düşünenler bu konuyu değerlendirirler.
    Ben dürüstlük örneği göstermemiş olsam senden ilk önce parayı da isterdim bileti de aldırırdım ama ben işimi bitirmeden almamda yaptırmam da dedim size bilginizde var ve bikaç sorundan dolayı hiç bi işe el atamıyorum iş bakıyorum ama aldıgım kisilere de bikaç gün içinde el atmadıgımı soyluyorum. Size mahcup oldugum için engellemiştim sizi hata oldugunu biliyorum tabiiki de bilgi vermeliydim
  • 24-12-2009, 16:09:22
    #17
    daha fazla yorum yapmanın da anlamı yok zaten. kolay gelsin.
  • 24-12-2009, 18:34:17
    #18
    Profesyonel bir destek istiyorsanız iletişime geçebilirsiniz. Ancak sadece basit işleri yapmıyorum.