msmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş yapılamadığı doğru fakat iframe atılmadı reklam alabilcegim bir sitem yok ve çok kisiyle calıstım ve hiç birine böyle bişey yapmadım.
FTP loglarını rahatlıkla yayınlayabilirim. Senin ip üzerinden geldiğini gayet net bir şekilde sunabilirim. Hadi onuda geçtim zaten kasıtlı attığını falan da düşünmüyorum. Virüs falan vardır bilgisayarında bulaşmıştır anlarım. Ama işi yapamadın diye terbiyesizce! engelleyip beni 2-3 gündür haber vermiyorsun. Dersin ki abi ben yapamadım. Niye yapamadın falan da demeyiz. İsteğin paranın 2 katını da verdim sana ki direk kendim söyledim verebilirim diye. Hatta durumunu belirttin sevgilim gelicek yol parası yok dedin, hemen alayım biletini dedim sana daha iş bitmeden. Ama sen bir dürüstlük örneği gösterip de abi ben yapamadım başka birisine ver işi demedin. Beni 5 gün boşboşuna beklettin. Daha dürüst olmak gerekiyor bu konularda. Durum ortada zaten seninle çalışmayı düşünenler bu konuyu değerlendirirler.