• 05-12-2009, 14:44:51
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arakdaşlar DLE kurulu sitemi geliştirecek php ve dle bilen bir arkadaşa ihtiyacım var.
    sitemde 11k konu olmasına karşın hit alamıyorum

    Öncelikle istediğim şeyler.
    Etiket bulutu.
    Otomatik etiket sistemi (konu başlığından ve açıklamadan otomatik etiket yapacak)
    sitemap
    sitede yapılan aramaları etiket olarak kaydetme
    google gelenleri etiketlere kaydetme
    Verdiğim 3 siteden konu çekecek bot.

    bunları yapabilcek arkadaşlar bana ulaşırsa sevinirim. uygun fiyat verecek olan bir kişiyle çalışacağım.

    teşekkürler
  • 05-12-2009, 16:21:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    cortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arakdaşlar DLE kurulu sitemi geliştirecek php ve dle bilen bir arkadaşa ihtiyacım var.
    sitemde 11k konu olmasına karşın hit alamıyorum
    <KD> Önemli olan konu sayısı değil, yazılar özgün olmasıdır. </KD>
  • 05-12-2009, 16:26:51
    #3
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <KD> Önemli olan konu sayısı değil, yazılar özgün olmasıdır. </KD>
    Arkadaşında dediği gibi önemli olan özgünlük ve seo çalışmaları.
    İsteklerinizi profesyonel olarak karşılayabiliriz.Görüşmek isterseniz
    özle mesajla messenger gönderiniz.
  • 05-12-2009, 23:24:12
    #4
    pm attım.
    arkadaşlar yok mu başka ilgilenen.etiket sistemi benim için önemli
    yapabilcekler ulaşsın lütfen
  • 06-12-2009, 14:46:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    cortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm attım.
    arkadaşlar yok mu başka ilgilenen.etiket sistemi benim için önemli
    yapabilcekler ulaşsın lütfen

    etiket bulutu vs. yaparım. dleturk.com benimdi.
  • 06-12-2009, 18:25:04
    #6
    pm attım. bakarsanız sevinirim
  • 06-12-2009, 18:33:13
    #7
    tema değil etiket sistemi istiyorum arkadaşlar. webloader scriptte olduğu gibi
  • 06-12-2009, 18:45:14
    #8
    arkadaşımm pm attım. ama ilgilenmedin sanırım. şöyle bi durum var yalnızca. dle nin kendine özgü bir etiket sistemi var zaten. gerekli olan uygulayabileceğin formatlar ve modüller dir.. mantık bu eğer ki görüşmek istersen pm den msn imi eklersin