arkadaşımm pm attım. ama ilgilenmedin sanırım. şöyle bi durum var yalnızca. dle nin kendine özgü bir etiket sistemi var zaten. gerekli olan uygulayabileceğin formatlar ve modüller dir.. mantık bu eğer ki görüşmek istersen pm den msn imi eklersin