tam olarak anlamadığım bi sorun var işin ilginç yani hiç bi sitem çalışmıyor ulaşılamıyor sitelerime dedicated i kapatıp açmama rağmen yine çalışmıyor bundan 2 hafta önce hiç bi sorun yokmuş ben şimdi geldiğim için gördüm Uzaktan erişim lara modda makineyi açtırtıp sorunu çözebilen arkadaşa zed yazılımdan satın almış olduğum portalz ı vermeyi düşünüyorum zaten portalz ı hiç kullanamadım ilgilenemedim o şekilde boş duruyor sorunu çözebilen arkadaşa Murat beye görüşüp benim domainime lisanslı olan portalz scriptini sorunumu çözen arkadaşın belirttiği domaine lisanslatıcam.
yani portalz scripti artık çözen arkadaşın olucak.
makine hetzner den alınmıştır ilgilenen p.m le msn versin detaylı bi şekilde görüşelim
Dedicated deki sorunu çözecek
8
●359
- 30-11-2009, 21:29:10Üyeliği durduruldualmancam çok iyi olmadığı için tam anlatamadım sanırımsefakavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yardımcı olabilirmisin ki? - 30-11-2009, 21:37:27Üyeliği durdurulduzaten bu şekilde deniyorum ama pek iç açıcı olmasa gerek tam anlıyamıyorum gibilerinden msg la geri dönüyolarUniBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yinede tşkler - 01-12-2009, 13:56:01ingilizce mail atın. sitede göründüğü kadarıyla ingilizcede biliyorlar sanırım.gencay99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kralburda arkadaşa gerekli bilgileri pm atın. umarım yapar. olumlu bir sonuç alamazsanız birde ben şansımı denerim sizin yerinize şirket ile görüşürüm.