almancam çok iyi olmadığı için tam anlatamadım sanırım
yardımcı olabilirmisin ki?
ingilizce mail atın. sitede göründüğü kadarıyla ingilizcede biliyorlar sanırım.
ben yapabilirim. msn adresini pm atarmısın?
kralburda arkadaşa gerekli bilgileri pm atın. umarım yapar. olumlu bir sonuç alamazsanız birde ben şansımı denerim sizin yerinize şirket ile görüşürüm.