• 21-09-2009, 22:54:04
    #1
    Misafir
    Selamlar,

    Yüksek trafiğe sahip vBulletin forumumuz için profesyonel vBulletin yöneticisi aramaktayız. İş için başvuracak arkadaşımız aşağıdaki yeteneklere sahip olmalıdır:

    - vBulletin kurulumu, yeni sürüm güncellemesi,

    - Veritabanı müdahalesi konusunda bilgili olması,

    - Mevcut vBulletin pluginlerine hakim olması,

    - vBulletin performansı / çoklu sunucuda kullanımı konusunda bilgili olması bir artı olacaktır,

    - Gerektiğinde eklentiler yazabilecek,

    - Sorumluluk sahibi olmalı ve istenilen işe anlık müdahele etmeli ve zamanın teslim etmeli.

    Anlaştığımız kişi R10.net ve aynı seviyede ki forumlarımızda çalışmalar yapacaktır.

    Ücretlendirme iş başı anlaşılacaktır gelen tekliflere göre.

    Başvuru için Özel Mesaj atınız ve kesinlikle REFERANSLARINIZI gönderiniz.

    Bu mesajımı diğer webmaster ve vbulletin forumlarında konusunu açarak bana fayda sağlayan arkadaşlarada teşekkür edeceğim ben pek bilmiyorum vbulletin destek forumlarını.

    Teşekkürler, iyi forumlar..
  • 21-09-2009, 23:56:55
    #2
    ö.m attım
  • 22-09-2009, 03:19:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    pm atıldı
  • 22-09-2009, 14:12:33
    #4
    pm atıldı
  • 22-09-2009, 15:52:31
    #5
    Misafir
    Arayışımız devam etmektedir, birkaç tane forumumuzda görev vereceğiz anlaştığımız kişiye,

    1. görevi R10.net i geliştirmek olacak diger işi ise aynı kalitede ve büyüklükte başka bir kurumsal forumu geliştirecek.

    Bu konuyu vbulletin forumlarında vs. açarsanız sevinirim kendilerine elektrik, yol, su olarak geri dönecektir faydaları

    İyi forumlar..
  • 22-09-2009, 19:44:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    PM atıldı.
  • 23-09-2009, 08:13:03
    #7
    Misafir
    Arayışımız devam etmektedir..
  • 25-09-2009, 17:15:11
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Co$kuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer ciddi bir proje ise http://forum.shiftdelete.net/ ve daha birçok büyük forum ile ilgilenen arkadaşa yönlendireyim sizi.

    https://www.r10.net/is-arayanlar/3485...izmetleri.html
    Ben artık proje almıyorum.
    En son olarak seninle bir projemiz olacak eğer olursa onu hayata geçireceğiz Coşkun. Yeterince iş aldık. Yazılımın en büyük sitesinde görev yaptık. O kadar iTrader topladık. Artık iş almıyorum iş veriyorum R10 daki genç vbulletincilere