Co$kuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer ciddi bir proje ise http://forum.shiftdelete.net/ ve daha birçok büyük forum ile ilgilenen arkadaşa yönlendireyim sizi.

https://www.r10.net/is-arayanlar/3485...izmetleri.html
Ben artık proje almıyorum.
En son olarak seninle bir projemiz olacak eğer olursa onu hayata geçireceğiz Coşkun. Yeterince iş aldık. Yazılımın en büyük sitesinde görev yaptık. O kadar iTrader topladık. Artık iş almıyorum iş veriyorum R10 daki genç vbulletincilere