Kasiyer Aranıyor
3
●420
- 19-11-2025, 18:55:43Maaş sorulmasın yazmamışım, sadece maaş sorulmasın yazmışım 🙂. Piyasanın üstünde maaş + prim verileceklawwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2025, 19:14:59Sıkıntılı iş.
Nakit ağırlıklı her alışverişe fiş verilmeyen bir işletmede 12 saat mesai ile birini kasaya koyarsan. Her türlü kasadaki para tırnaklanır.Ruhun duymaz.
Akraba eş dost birini kasaya koy derim.
Prim muhabbetleri ciro kar olarak vs böyle ufak işletmelerde çalışanı karıştırmayı paylaşılmasını ayrıca doğru bulmuyorum.
Çünkü ne kazandığını bilen çalışanın aklı her daim karışmaya müsaittir.
Daha önce Bu tip bir işletmede çalışmış birisini asla alma çok uyanık ol derim