• 19-11-2025, 16:23:00
    #1
    Konu kilit lütfen
  • 19-11-2025, 16:29:16
    #2
    Maaş sorulmasın diyorsunuz ama insanlar maaşı bilmeden neden iş görüşmesine gelsin ki? Maaşı baştan söylemelisiniz ki karşı taraf şartlarınızı beğenirse görüşmeye gelsin siz de onu beğenirseniz işe alın. Normal olan bu değil midir, ben mi yanlış biliyorum?
  • 19-11-2025, 18:55:43
    #3
    lawwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maaş sorulmasın diyorsunuz ama insanlar maaşı bilmeden neden iş görüşmesine gelsin ki? Maaşı baştan söylemelisiniz ki karşı taraf şartlarınızı beğenirse görüşmeye gelsin siz de onu beğenirseniz işe alın. Normal olan bu değil midir, ben mi yanlış biliyorum?
    Maaş sorulmasın yazmamışım, sadece maaş sorulmasın yazmışım 🙂. Piyasanın üstünde maaş + prim verilecek
  • 19-11-2025, 19:14:59
    #4
    Sıkıntılı iş.
    Nakit ağırlıklı her alışverişe fiş verilmeyen bir işletmede 12 saat mesai ile birini kasaya koyarsan. Her türlü kasadaki para tırnaklanır.Ruhun duymaz.

    Akraba eş dost birini kasaya koy derim.
    Prim muhabbetleri ciro kar olarak vs böyle ufak işletmelerde çalışanı karıştırmayı paylaşılmasını ayrıca doğru bulmuyorum.

    Çünkü ne kazandığını bilen çalışanın aklı her daim karışmaya müsaittir.

    Daha önce Bu tip bir işletmede çalışmış birisini asla alma çok uyanık ol derim