Maaş sorulmasın diyorsunuz ama insanlar maaşı bilmeden neden iş görüşmesine gelsin ki? Maaşı baştan söylemelisiniz ki karşı taraf şartlarınızı beğenirse görüşmeye gelsin siz de onu beğenirseniz işe alın. Normal olan bu değil midir, ben mi yanlış biliyorum?