• 15-08-2025, 01:02:08
    #1
    Bir uygulama var, LdPlayer da açmaya çalıştığımızda uygulamayı açınca emülatör algılandı hatası alıyoruz ve uygulamayı çalıştıramiyoruz. İsteğimiz elimizdeki Android uygulamasını emülatör de açmak, daha önce bu konuda çalışmış ve işi bilen birisine ihtiyacımiz var
    Sadece uygulamayı emülatör de çalışmasını sağlayacak biçimde ayarları yapacak. Uygun bir fiyata yapacak arkadaş arıyoruz.
    Teşekkürler...
  • 15-08-2025, 07:53:46
    #2
    En iyi emülatör hangisi sizce
  • 15-08-2025, 17:21:12
    #3
    Uygulamayı pm atabilir misiniz?
  • 15-08-2025, 17:29:48
    #4
    Bluestacks kullansana hocam, direkt indirdiğin apk yi masaüstünden kurup açabiliyorsun onunla.
  • 21-08-2025, 21:01:30
    #5
    Bluestacks da emulator değil mi , hocam apk yı atabilirsiniz ne yapabiliriz bakalım.