Bir uygulama var, LdPlayer da açmaya çalıştığımızda uygulamayı açınca emülatör algılandı hatası alıyoruz ve uygulamayı çalıştıramiyoruz. İsteğimiz elimizdeki Android uygulamasını emülatör de açmak, daha önce bu konuda çalışmış ve işi bilen birisine ihtiyacımiz var
Sadece uygulamayı emülatör de çalışmasını sağlayacak biçimde ayarları yapacak. Uygun bir fiyata yapacak arkadaş arıyoruz.
Teşekkürler...