• 29-08-2009, 20:27:37
    #10
    Staj günleri haftada 3 gün olacak, lise stajı için.

    Normal çalışma saatleri.
  • 29-08-2009, 22:53:47
    #11
    ben 4 eylülde end. meslek lisesi bilişim bölümünde okuma imkanım doğabilecek o zamana kadar yada ileriki yıllarda olursa hazırım ben hocam
  • 01-09-2009, 14:22:18
    #12
    bende Bağcılar göztepede oturuyorum.. Nermin Bilimli Anadolu End. ve teknik lisesi 4. sınıf öğrencisiyim.. Html , Dreamweaver , birazda olsa flash bilgisine sahibim.. ayrıca SEO' uygulamasınıyla ilgili olarakta kendimi geliştirmek istiyorum.. temel olarak biliyorum ama tabiki teknik olarak bilmiyorum, ayrıca çabuk öğrenen bi yapıya sahip olduğumu düşünüyorum yarın görüşmeye gelicem Umarım olumlu sonuçlanır