bende Bağcılar göztepede oturuyorum.. Nermin Bilimli Anadolu End. ve teknik lisesi 4. sınıf öğrencisiyim.. Html , Dreamweaver , birazda olsa flash bilgisine sahibim.. ayrıca SEO' uygulamasınıyla ilgili olarakta kendimi geliştirmek istiyorum.. temel olarak biliyorum ama tabiki teknik olarak bilmiyorum, ayrıca çabuk öğrenen bi yapıya sahip olduğumu düşünüyorum yarın görüşmeye gelicem Umarım olumlu sonuçlanır