hocam daha önce oturum açtığınız cihazdan girmeniz gerekiyor, zaten hata mesajında da belirtmiş, bir önceki mesajında tablete erişimim var demiştiniz, oradan giriş yaparak kurtarabilirsiniz.

pashalive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hata bu hocam bu aşamayı hiçbir şekilde geçemiyorum.