• 21-02-2025, 14:22:52
    #1
    Birkaç yabancı arkadaşım hakkında yapılmış sahte makaleler var . Bunların websiteden kaldırılması gerekiyor , yapabilecek kişilerin iletişime geçerse sevirinirm

    Not: Absürt fiyatlar çekecekler lütfen yazmasın. Kaldirabilen bilişim avukatları varsa onlarda iletişime geçebilirler.
  • 21-02-2025, 14:31:12
    #2
    arkadaşın yabancı ve sahte makale

    1- sahte olduğuna dair kanıt var mı?
    2- kaldırılması için işlem istiyorsun absürt fiyat demişsin bilişim avukatı zaten alacak senden o absürt dediğin parayı isteyecektir kaldıracak kişide isteyecektir 1 tl - 1000 tl gibi rakamlar beklemeyin derim xx.xxx minimum mantık çerçevesinde ben böyle düşünüyorum
  • 21-02-2025, 14:35:19
    #3
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşın yabancı ve sahte makale

    1- sahte olduğuna dair kanıt var mı?
    2- kaldırılması için işlem istiyorsun absürt fiyat demişsin bilişim avukatı zaten alacak senden o absürt dediğin parayı isteyecektir kaldıracak kişide isteyecektir 1 tl - 1000 tl gibi rakamlar beklemeyin derim xx.xxx minimum mantık çerçevesinde ben böyle düşünüyorum

    Değerli hocam yorum yaparken sahtekarlık vb. tavırla değilde düzgün yorum yapın ya da konuma yorum yapmayın.
    1- Sahte olduğuna dair kanıtlarım var iletişime geçen kişiye bunları göstereceğim zaten. ( Boş yorum yapmışssınız.)
    2- İkimiz arasında absürt fiyat farkı çok başka birşeymiş. 1-1000 tl ye ne kimse işlem alır ne de ben o fiyata kimseye işlem verip insanların hakkını yemem.
    3- Birkaç tanesi telif hakkı ihlali bile yapıyor.
  • 21-02-2025, 14:52:13
    #4
    sanatmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli hocam yorum yaparken sahtekarlık vb. tavırla değilde düzgün yorum yapın ya da konuma yorum yapmayın.
    1- Sahte olduğuna dair kanıtlarım var iletişime geçen kişiye bunları göstereceğim zaten. ( Boş yorum yapmışssınız.)
    2- İkimiz arasında absürt fiyat farkı çok başka birşeymiş. 1-1000 tl ye ne kimse işlem alır ne de ben o fiyata kimseye işlem verip insanların hakkını yemem.
    3- Birkaç tanesi telif hakkı ihlali bile yapıyor.
    Değerli hocam yorum yaparken sahtekarlık vb. tavırla değilde (yorumumda böyle birşey yok sadece soruyorum başka yerlere çekmeyelim yorumu YORUMUM GAYET DÜZGÜN
  • 21-02-2025, 14:57:24
    #5
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli hocam yorum yaparken sahtekarlık vb. tavırla değilde (yorumumda böyle birşey yok sadece soruyorum başka yerlere çekmeyelim yorumu YORUMUM GAYET DÜZGÜN
    Değerli hocam Yanlış anlamışsam hakkınızı helal edin. Ancak o şekilde anladığım için yorum yaptım.