Değerli hocam yorum yaparken sahtekarlık vb. tavırla değilde (yorumumda böyle birşey yok sadece soruyorum başka yerlere çekmeyelim yorumu YORUMUM GAYET DÜZGÜN
Değerli hocam Yanlış anlamışsam hakkınızı helal edin. Ancak o şekilde anladığım için yorum yaptım.