obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli hocam yorum yaparken sahtekarlık vb. tavırla değilde (yorumumda böyle birşey yok sadece soruyorum başka yerlere çekmeyelim yorumu YORUMUM GAYET DÜZGÜN
Değerli hocam Yanlış anlamışsam hakkınızı helal edin. Ancak o şekilde anladığım için yorum yaptım.