• 15-12-2024, 15:31:39
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Bir kaç hocamdan yardım istemiştim bazıları sağolsun yol gösterdi bazılarının ise umrumda olmadı belki de ücretsiz bilgi yardım istedim diyedir bilmiyorum. Ne kadar araştırdıysam araştırayım bulamadım.
    https://www.r10.net/php/4122604-php-...ci-sorunu.html
    Bu konudaki gibi bir sorunum mevcut.
    Bu konu hakkında yardımcı olabilecek olan arkadaşlar ücreti ne ise onunla beraber mesaj gönderirse sevinirim. Yoksa o kadar kafa yorduğum uğraştığım bu projemi tamamen silip atacam o seviyeye geldim.
    (Anydesk ile bağlantı yapıp sorun çözülecektir)

    İyi forumlar dilerim

    Edit: Bu proje herhangi bir ticari faaliyet için kullanılmayacak.
  • 15-12-2024, 15:35:59
    #2
    x kullanıcısından logout yaptığında ilgili session'ı sonlandırıyor musunuz ?
  • 15-12-2024, 15:38:58
    #3
    kimden öğrendiyseniz vazgeçin hocam.
  • 15-12-2024, 15:45:05
    #4
    Hocam Anydesk ID gönderin bana. 2-3 saate kadar gelip bakayım hocam eğer pure php kullandıysanız. Basit bir hatadır muhtemelen.
  • 15-12-2024, 16:05:43
    #5
    PM'den anydesk iletir misiniz?
  • 15-12-2024, 16:08:46
    #6
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimden öğrendiyseniz vazgeçin hocam.
    Siz öğretin de öğrenelim o zaman hocam.


    @ajans.dev; hocama çok teşekkür ederim halleti sağolsun
  • 15-12-2024, 19:05:53
    #7
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimden öğrendiyseniz vazgeçin hocam.
    o niye
  • 15-12-2024, 19:41:48
    #8
    Çıkış yaparken SESSION'ı siliyor musunuz? Sorun burada büyük ihtimalle.