Merhaba arkadaşlar
Bir kaç hocamdan yardım istemiştim bazıları sağolsun yol gösterdi bazılarının ise umrumda olmadı belki de ücretsiz bilgi yardım istedim diyedir bilmiyorum. Ne kadar araştırdıysam araştırayım bulamadım.
https://www.r10.net/php/4122604-php-...ci-sorunu.html
Bu konudaki gibi bir sorunum mevcut.
Bu konu hakkında yardımcı olabilecek olan arkadaşlar ücreti ne ise onunla beraber mesaj gönderirse sevinirim. Yoksa o kadar kafa yorduğum uğraştığım bu projemi tamamen silip atacam o seviyeye geldim.
(Anydesk ile bağlantı yapıp sorun çözülecektir)
İyi forumlar dilerim
Edit: Bu proje herhangi bir ticari faaliyet için kullanılmayacak.