• 07-11-2024, 22:01:18
    #1
    Herkese merhabalar.Hayırlı akşamlar dilerim.

    Şu an aktif olarak kazım yaptığım 4-5 adet coin bulunmaktadır.Bu coinleri android cihazlar üzerinde termux adlı uygulamayı kullanarak ilk önce linux daha sonra ise gerekli mining programını kurarak ( xmrig , ccminer ws ) configleri kendime göre editleyip , daha sonra çalıştırıyorum. Şarj cihazına takıp rafına geri koyuyorum.Tüm işlemler bitince klima ve fanları çalıştırıp odadan çıkıyorum.



    Şimdi bu işlemleri yapmak cihaz başına yaklaşık 2-3 dakikaya mâl oluyor.

    Hele ki diyelim xmr coinini kazmak bana zarar yazmaya başladı gün ortası ya durduracağım ya durduracağım. Başka seçenek yok.

    Ama sizden istediğim hayalimde ki uygulama gerçekleşir ise bu mümkün olacak.

    Sizden istediğim uygulamayı kafanız karışmdan tarif eder isem şöyle ki ;

    1) Uygulamaya tıkladık açılış ekranı ;



    Bu ekrandan sonra seçim ekranı gelecek

    2) Seçim ekranı



    3 tuştan herhangi birine tıklayınca şunla karşılacağız.

    3 tuş 3 farklı coini temsil etmektedir.
    1.tuş xmr
    2.tuş ghost
    3. tuşveruscoin

    Diyelim ki 1.tuşa tıkladık.

    Karşımıza şöyle bir ekran gelmesini istiyorum.



    Yukarıda ki görselde ki bazı yerler çıkartılacak olsa da temek mantığı burada işlediğimiz bilgiler ile kazım yapacağız. ( confige işlenecek yani arka planda )

    Kaydettik ve start vererek kazıma başladık.

    Test edildi çalışıyor.

    Şimdi 2. tuşa geçelim onada aynı işlemler
    Şimdi 3.tuşa geçelim onada aynı işlemler

    Max 10 çekirdek bir cihaza sahibim.

    Bu üç coinde aynı anda kazım yapılsa bile 10x işlemciyi geçmemesi lazım.

    Kafası karışan arkadaşların dikkatine konu dümdüz anlatılmıştır.
  • 07-11-2024, 22:04:56
    #2
    hocam konudan bağımsız olacak ama hangi coinleri nasıl kazıyorsunuz? Bir kanal vs var mıdır örnek verebileceğiniz.
  • 07-11-2024, 22:08:56
    #3
    Telefon başı ne kadar kazanç oluyor hocam
  • 07-11-2024, 22:16:32
    #4
    bydarius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam konudan bağımsız olacak ama hangi coinleri nasıl kazıyorsunuz? Bir kanal vs var mıdır örnek verebileceğiniz.
    Kendime ait telefonlarım mevcut.
    Sayısı ilk başlarda 100 civarında idi.
    Gittikçe bu sayı katlandı.
    1 ay xrp coin bana x dolar kazandırıyor , baktım test cihazlarımda xmr daha çok mu kazandırıyor hadi bakam teker teker cihazları xmre kazımına geçir.
    Uğraşmak istemediğim için bir apk yaptırıyorum. Fiziki cihazlara sahibim , kanal grup ws bilmem ; youtubeden gördüm 2021 de 2022 den beri aktif olarak cpu ve gpu kazımı olan her coini test ede ede geldiğim durum 2025 😂🫡

    BlueGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon başı ne kadar kazanç oluyor hocam
    Kazdığın cihaza , kazdığın türe ( cpu , gpu ve hybrid ) kazdığın coine ve kazdığın h / kh / mh a göre değişkenlik gösterir.
  • 07-11-2024, 22:58:12
    #5
    Bu iş için değil ama aynı konu için iş birliği yapabiliriz pm beklerim
  • 07-11-2024, 23:02:10
    #6
    Major1283 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu iş için değil ama aynı konu için iş birliği yapabiliriz pm beklerim
    Anlamadım ? Yazılımcı mı arıyorsunuz , ortak mı ? İşbirliği teklifi mi ediyorsunuz ?
  • 08-11-2024, 10:45:08
    #7
    çok eskiden xmrig kullanıyordum. çok daha basit çözümü var hocam sizin bu işlem için tanıştırayım
    https://github.com/xmrig/xmrig-proxy
    bir sunucu alıyorsunuz(mining yapmayacak sadece pool olarak kullanacaksınız.) xmrig-proxy kullanarak istediğiniz coin için işlem başlatıyorsunuz.
    telefonlarda da direk olarak pool veriyorsunuz normal xmrigler ile. şimdi detayları tam hatırlamıyorum 3-4 yıl önce yapıyorduk ama mantık şu pool ana kazım için sizin xmriglere girdiğiniz havuz vs. neyse ona bağlanıp. sonra sizin makinalara paylaştırıyor. yani sunucu üzerinden (bu kısmı hatırlamıyorum sanırım aynı algotritma ile kazım yapıyor olması gerekiyor olabilir.) raahtlıkla değiştirebiliyorsunuz. değiştirdiğinizde rigleriniz mevcut işlemi bitirdiğinde bir sonraki partiyi alırken yeni olana geçiyor. bu sayede sürekli değiştirme derdi olmıuyordu. dediğim gibi hatırlamıyorum gerçekten ama 50-100 arası rig vardı tek tek değiştirmek zor oluyordu sizin dediğiniz gibi böyle bir çözüm bulmuştuk. belkide algoritma değişsede oluyordu çünkü o zamanlar XMR başta olmak üzere QRL DAGGER ve şimdi çoktan kapanan bazı coinleri kazıyorduk ve günlük değiştiriyordum. bi inceleyin youtube v.s den videoları vardır çözersiniz.
  • 08-11-2024, 11:05:33
    #8
    FisherWood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok eskiden xmrig kullanıyordum. çok daha basit çözümü var hocam sizin bu işlem için tanıştırayım
    https://github.com/xmrig/xmrig-proxy
    bir sunucu alıyorsunuz(mining yapmayacak sadece pool olarak kullanacaksınız.) xmrig-proxy kullanarak istediğiniz coin için işlem başlatıyorsunuz.
    telefonlarda da direk olarak pool veriyorsunuz normal xmrigler ile. şimdi detayları tam hatırlamıyorum 3-4 yıl önce yapıyorduk ama mantık şu pool ana kazım için sizin xmriglere girdiğiniz havuz vs. neyse ona bağlanıp. sonra sizin makinalara paylaştırıyor. yani sunucu üzerinden (bu kısmı hatırlamıyorum sanırım aynı algotritma ile kazım yapıyor olması gerekiyor olabilir.) raahtlıkla değiştirebiliyorsunuz. değiştirdiğinizde rigleriniz mevcut işlemi bitirdiğinde bir sonraki partiyi alırken yeni olana geçiyor. bu sayede sürekli değiştirme derdi olmıuyordu. dediğim gibi hatırlamıyorum gerçekten ama 50-100 arası rig vardı tek tek değiştirmek zor oluyordu sizin dediğiniz gibi böyle bir çözüm bulmuştuk. belkide algoritma değişsede oluyordu çünkü o zamanlar XMR başta olmak üzere QRL DAGGER ve şimdi çoktan kapanan bazı coinleri kazıyorduk ve günlük değiştiriyordum. bi inceleyin youtube v.s den videoları vardır çözersiniz.
    Özenle teker teker anlattığınız için teşekkür ederim. Şu an kullandığım sistem buna yakın bir yapıda zaten. Mesele şu ki ;

    Desteklenmeyen algoritma , desteklenmeyen - eksik olan yüklenmemiş yüklenmiş patchler , wallet adresi , işlemci sayısı ( bazı cihazımda 8 , bazı cihazımda 10 bazı cihazımda 6 mevcut. Ben 8 yazıyorum 10 luk cihaz iki çekirdek eksik çalışıyor , 8 yazıyorum 6 lık cihaz çalışmıyor.

    Öneriniz ve özenerek yazdığınız için tekrar teşekkür ederim.