• 22-04-2024, 21:18:28
    #10
    Saatlik 37,5 Tl ye günlük 8 saat Özgürlüğünü verecek enayi varmı acaba
    Bu tür insanlar Size. yaşayabilecek kadar para vermez çünkü Herzaman ihtiyacınız olsun ki herzaman onlara köle olun
  • 22-04-2024, 21:22:13
    #11
    “Bizim uygulamayla birlikte 10 tane uygulamaya ortak girip - çalışan girip hepsini birlikte yapacağım kafasındaki arkadaşlar BAŞVURMASIN.” Yanlış anlamayın ama bu rakamı kabul edecek arkadaş gelirse ancak bu söylediğiniz şekilde gelmek zorunda, kendisini sabit çalışan gibi size bağlasın istiyorsunuz ama ayda 225 saat sigortalı çalışma olduğunu düşünür isek ; sizin fiyat aylık 8.437,5 tlye denk gelir kaldı ki sigortada yok. İlanınızın bir mantığı yok, kaldı ki iş hayatında en vasıfsız insan için bile yaptığı işten ziyade bağladığı saat kaale alınır.
    Yine de başarılar 😂
  • 22-04-2024, 21:26:56
    #12
    Üyeliği durduruldu
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saatlik 37,5 Tl ye günlük 8 saat Özgürlüğünü verecek enayi varmı acaba
    Bu tür insanlar Size. yaşayabilecek kadar para vermez çünkü Herzaman ihtiyacınız olsun ki herzaman onlara köle olun
    Reifyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    “Bizim uygulamayla birlikte 10 tane uygulamaya ortak girip - çalışan girip hepsini birlikte yapacağım kafasındaki arkadaşlar BAŞVURMASIN.” Yanlış anlamayın ama bu rakamı kabul edecek arkadaş gelirse ancak bu söylediğiniz şekilde gelmek zorunda, kendisini sabit çalışan gibi size bağlasın istiyorsunuz ama ayda 225 saat sigortalı çalışma olduğunu düşünür isek ; sizin fiyat aylık 8.437,5 tlye denk gelir kaldı ki sigortada yok. İlanınızın bir mantığı yok, kaldı ki iş hayatında en vasıfsız insan için bile yaptığı işten ziyade bağladığı saat kaale alınır.
    Yine de başarılar 😂
    bu tamamiyle dikkatsizce (ya da bilerek) okuyup anlamadığınızı veya anlamak istediğinizi anladığınız saçma sapan duruma konuyu editleyerek yeni birşey yazdım. sadece sizler için. teşekkürler
  • 22-04-2024, 21:32:05
    #13
    Daha önce bu işi yapmamış arkadaşlar nasıl daha önce yapmış konumuna geliyor peki mesela benim zamanım bol ama daha önce bu işi yapmadım kimse şans vermezse nasıl yapmış olacağım
  • 22-04-2024, 21:34:33
    #14
    erdenizonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tamamiyle dikkatsizce (ya da bilerek) okuyup anlamadığınızı veya anlamak istediğinizi anladığınız saçma sapan duruma konuyu editleyerek yeni birşey yazdım. sadece sizler için. teşekkürler
    Sabit 300 Tl dememişsin fakat sektörü bilen biri olarak iyide calıssan orta da claıssan 8 saat kafanı kaldıramıyorsun 1 günü bile değerlidir adam zam yapmanı bekleyene kadar geçen günler ne olacak ? Bu işin aylık kar marjı 6 7 basamaklıdır bilen bilir
  • 22-04-2024, 22:56:00
    #15
    hocam yanlış anlamayın siz çok detaylı yazmışsınız tamamınıda ne düşünerek ne istediğini anlıyorum çok ne ama bir konuda katılmıyorum evet sabit yazmışsınız iyi çalışırsa şu parayı da veririm yazmışsınız ama şimdi ben hiç sağa sola bakmadan başka iş yapmadan hiç bişeyle uğraşmadan gelip sizin ile çalışacağım ama ucu açık bir rakama yani bu 300 de olabilir 500 de

    tabi istediğiniz sorumluluk sahibi biri saçma sapan kişiler olmasın iki günde bir bilgisayarım bozuldu amcam hasta öyle oldu böyle oldu demiyecek biri ama bunun için hakkı olan maaşı yazıp iki gün deneyip olmazsa yolları ayırmak daha mantıklı

    derdim seni linçlemek değil kendimide değl ama @DigitalTrade; ye katılıyorum sen hakkını yaz dediğin gibi olmayan ile çalışma bence
  • 22-04-2024, 22:58:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    kumanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yanlış anlamayın siz çok detaylı yazmışsınız tamınıda ne düşünerek ne istediğini anlıyorum çok ne ama bir konuda katılmıyorum evet sabit yazmışsınız iyi çalışırsa şu parayı da veririm yazmışsınız ama şimdi ben hiç sağa sola bakmadan başka iş yapmadan hiç bişeyle uğraşmadan gelip sizin ile çalışacağım ama ucu açık bir rakama yani bu 300 de olabilir 500 de

    tabi istediğiniz sorumluluk sahibi biri saçma sapan kişiler olmasın iki günde bir bilgisayarım bozuldu amcam hasta öyle oldu böyle oldu demiyecek biri ama bunun için hakkı olan maaşı yazıp iki gün deneyip olmazsa yolları ayırmak daha mantıklı

    derdim seni linçlemek değil kendimide değl ama @DigitalTrade; ye katılıyorum sen hakkını yaz dediğin gibi olmayan ile çalışma bence
    yok hocam günün linçlenecek kişisi ben oldum yapacak birşey yok. anlatmak istemediğimi anlamamak tercih meselesi.. insanlar şartların ağır ama gelirin düşük olduğunu düşünüyor. ancak sorumluluğu göğüsleyebilecek bir iş arkadaşına ihtiyacımız var. YANİ İHTİYACI OLAN. bunu başta anlıyoruz biz.. eğer ihtiyacı varsa karşılanır sorunları çözülür
  • 22-04-2024, 23:16:03
    #17
    Bence şahsi tavsiyem hocam ücret konusunda tepki almak istemiyorsanız anlaşılan kişiler ile 1 er gün test çalışması yapılacak. Gün sonunda devam edilecek kişiler ile günlük fiyat kademeli olarak şöyle artacak şöylr prim olacak gibi olabilir. Sizde diyorsunuz haketmeyen adam 300 lira sabit alacak diye ama haketmeyen adamı değil bir gün 1 saat bile çalıştırmaya gerek var mı ? İşini iyi yapan adam kazandırdığına oranla kazanmalı. Adam 8 saatte 100 lira kazandırıp 609 lira istiyorsa zaten o iş yürümez . App sahibi adamda kazanan adamı parasız bırakmaz . Bu sektörde istikrarlı çalışan adam bulmanın ne kadar zor olduğunu sektörü az biraz bilenler bilir. Bilmeyenler sadece baltalar.
  • 22-04-2024, 23:19:23
    #18
    Üyeliği durduruldu
    boz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence şahsi tavsiyem hocam ücret konusunda tepki almak istemiyorsanız anlaşılan kişiler ile 1 er gün test çalışması yapılacak. Gün sonunda devam edilecek kişiler ile günlük fiyat kademeli olarak şöyle artacak şöylr prim olacak gibi olabilir. Sizde diyorsunuz haketmeyen adam 300 lira sabit alacak diye ama haketmeyen adamı değil bir gün 1 saat bile çalıştırmaya gerek var mı ? Işini iyi yapan adam kazandırdığına oranla kazanmalı. Adam 8 saatte 100 lira kazandırıp 609 lira istiyorsa zaten o iş yürümez . App sahibi adamda kazanan adamı parasız bırakmaz . Bu sektörde istikrarlı çalışan adam bulmanın ne kadar zor olduğunu sektörü az biraz bilenler bilir. Bilmeyenler sadece baltalar.
    ağzına , yüreğine sağlik. Sonunda..