hocam yanlış anlamayın siz çok detaylı yazmışsınız tamamınıda ne düşünerek ne istediğini anlıyorum çok ne ama bir konuda katılmıyorum evet sabit yazmışsınız iyi çalışırsa şu parayı da veririm yazmışsınız ama şimdi ben hiç sağa sola bakmadan başka iş yapmadan hiç bişeyle uğraşmadan gelip sizin ile çalışacağım ama ucu açık bir rakama yani bu 300 de olabilir 500 de

tabi istediğiniz sorumluluk sahibi biri saçma sapan kişiler olmasın iki günde bir bilgisayarım bozuldu amcam hasta öyle oldu böyle oldu demiyecek biri ama bunun için hakkı olan maaşı yazıp iki gün deneyip olmazsa yolları ayırmak daha mantıklı

derdim seni linçlemek değil kendimide değl ama @DigitalTrade; ye katılıyorum sen hakkını yaz dediğin gibi olmayan ile çalışma bence