arkadaşlar kendimden utandım valla almadığım arkadaşlara karşı:S ama ilk pm atandan aldım
eXspet nickli arkadaş ile anlaştık hepinize teşekkür ederim konu kilitlenebilir
Hayırlı olsun Artık başka sefere, konuyu sonradan gördüm
arkadaşlar kendimden utandım valla almadığım arkadaşlara karşı:S ama ilk pm atandan aldım
eXspet nickli arkadaş ile anlaştık hepinize teşekkür ederim konu kilitlenebilir
hocam garintsi yi tavsiye ederim hızlı bir arkadaş
Bu hazır bir tasarımmış, geçmiş olsun hocam. Hazır tasarımı kendi tasarımı gibi satan arkadaşıda kınıyorum:P