UltraMinik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar kendimden utandım valla almadığım arkadaşlara karşı:S ama ilk pm atandan aldım
eXspet nickli arkadaş ile anlaştık hepinize teşekkür ederim konu kilitlenebilir

Hayırlı olsun Artık başka sefere, konuyu sonradan gördüm