• 02-05-2023, 01:54:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    İstanbul - Avrupa yakasında çalışmakta olduğum yurtdışı menşeili firmamıza kadın mühendis çalışma arkadaşları arıyoruz. En az A2 seviyesinde İngilizce olması tercihimizdir.
  • 02-05-2023, 01:59:19
    #2
    Neden kadın?
  • 02-05-2023, 01:59:52
    #3
    Ne mühendisi hocam ingilizce olmazsa problem oluyormu ?
  • 02-05-2023, 02:08:47
    #4
    caneraltinel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden kadın?
    Destek kısmında iki erkek yer alıyoruz. Bir tane de kadın çalışma arkadaşı talep ediliyor.

    Prm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne mühendisi hocam ingilizce olmazsa problem oluyormu ?
    Endüstri, Makine benzeri olursa daha iyi olur. Yurtdışı ofis ile gün içinde yazışması gerekecek o yüzden İngilizce gerekiyor.
  • 13-08-2024, 01:37:28
    #5
    Arayış hala devam ediyor mu?
  • 13-08-2024, 01:58:48
    #6
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arayış hala devam ediyor mu?
    Maalesef.