caneraltinel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden kadın?
Destek kısmında iki erkek yer alıyoruz. Bir tane de kadın çalışma arkadaşı talep ediliyor.

Prm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne mühendisi hocam ingilizce olmazsa problem oluyormu ?
Endüstri, Makine benzeri olursa daha iyi olur. Yurtdışı ofis ile gün içinde yazışması gerekecek o yüzden İngilizce gerekiyor.