• 25-02-2023, 19:09:02
    #37
    Pm detay
  • 25-02-2023, 19:13:42
    #38
    özel mesaj gönderdim hocam depremzedeyim işyeri ev yıkıldı burdan bir iş bulabilirsem iyi olur.
  • 25-02-2023, 22:03:15
    #39
    En az 12 saat çalışma ve mesai saatleri belirsiz. Sigortada yok, Kemal Sunal'ın filmindeki Ağa'nın bile şartları daha iyiydi
  • 25-02-2023, 22:22:07
    #40
    mizraklar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Bir çok mesajda konuyu açan arkadaşa haksızlık yapıldığını gördüm. Biz normal insanlar için bu şartlar evet uygun değil hatta bize göre kölelik düzeni ama etrafta o kadar çok kendi hakkını savunamayan, bu tür işlere sadece karnını duyormak için elime üç kuruş geçsin diyen ve karşı tarafı Zengin etmek için çabalayan o kadar çok insan var ki. Arz talep meselesi. Hakkını arayanaz, ve ezilmeyi, kullanılmayı kabul eden bir kesim var arkadaşta bu kesme hitap ediyor.
    Ağzına sağlık
  • 25-02-2023, 22:24:58
    #41
    eakkaya827 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +12 saat calisma asgari ucret ve sigorta yok.Bir de bir ay calisma zorunlulugu.Sigortasini bile yapmadiginiz birisine nasil 1 ay calisma zorunlulugu koyabiliyiorsunuz anlamadim.İnsanlarin ihtiyac durumundan faydalanarak kole gibi calistirilmasi acaba ne zaman son bulur guzel ulkemde ,yakin zamanda olacak gibi gozukmuyor.Arkadaslara tavsiywm bu tarz insanlarla calisip onlara prim vermemeniz olur .Saygilar
    hocam ilk sayfa pm isteyenlerle dolu şaka gibi Biraz sert bir yorum olabilir ama bu insanlar bunu hakediyor , Reel bir işte hem kendini geliştirip hem azgari ücret sigorta yol yemek vs. alabilecekken burdaki bir kısım azınlık yatayım gerekirse bilgisayar başında 15 saat çalışırım sorun değil kafasında .
    • asabiserotonin
    • gusion
    asabiserotonin ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 25-02-2023, 22:28:39
    #42
    Arkadaslar sakin

    İlk haftadan ulaşamadığımız bir kaç kişi için koşulları uçurmuşum.

    Düzenli çalışacak 3 kişi ile anlaştık.

    Arayışlarımız devam ediyor.

    Daha çok içerik üretebilen arkadaşlara talibiz 😎💎
  • 25-02-2023, 22:57:26
    #43
    Bence cimere PM iletilmeli
  • 26-02-2023, 00:47:00
    #44
    Ögrenciyim iş verilmedi isw alabilirmiyim PM den veya 05516761594 wp den ulasabilirsin hocam
  • 26-02-2023, 00:57:04
    #45
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ilk sayfa pm isteyenlerle dolu şaka gibi Biraz sert bir yorum olabilir ama bu insanlar bunu hakediyor , Reel bir işte hem kendini geliştirip hem azgari ücret sigorta yol yemek vs. alabilecekken burdaki bir kısım azınlık yatayım gerekirse bilgisayar başında 15 saat çalışırım sorun değil kafasında .
    geçenlerde birisi 10tl veriyorum diye o da çekilişliydi sanırım sayfalarca katılan vardı. Malesefki bizim insanımızdan kaynaklanıyo