+12 saat calisma asgari ucret ve sigorta yok.Bir de bir ay calisma zorunlulugu.Sigortasini bile yapmadiginiz birisine nasil 1 ay calisma zorunlulugu koyabiliyiorsunuz anlamadim.İnsanlarin ihtiyac durumundan faydalanarak kole gibi calistirilmasi acaba ne zaman son bulur guzel ulkemde ,yakin zamanda olacak gibi gozukmuyor.Arkadaslara tavsiywm bu tarz insanlarla calisip onlara prim vermemeniz olur .Saygilar
hocam ilk sayfa pm isteyenlerle dolu şaka gibi

Biraz sert bir yorum olabilir ama bu insanlar bunu hakediyor , Reel bir işte hem kendini geliştirip hem azgari ücret sigorta yol yemek vs. alabilecekken burdaki bir kısım azınlık yatayım gerekirse bilgisayar başında 15 saat çalışırım sorun değil kafasında .