Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ilk sayfa pm isteyenlerle dolu şaka gibi Biraz sert bir yorum olabilir ama bu insanlar bunu hakediyor , Reel bir işte hem kendini geliştirip hem azgari ücret sigorta yol yemek vs. alabilecekken burdaki bir kısım azınlık yatayım gerekirse bilgisayar başında 15 saat çalışırım sorun değil kafasında .
geçenlerde birisi 10tl veriyorum diye o da çekilişliydi sanırım sayfalarca katılan vardı. Malesefki bizim insanımızdan kaynaklanıyo