Tasarım Yaptıracağız. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tasarım Yaptıracağız.
11
●
743
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Freelancer
İş Verenler
Tasarım Yaptıracağız.
1
2
10-04-2009, 20:36:51
#10
Erol
Üyeliği durduruldu
kartvizit, birde bu camlara asılan reklamlar var ya onlardan
10-04-2009, 20:43:32
#11
onuruyanik
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Tasarım Yaptıracağız. demişsiniz Baskıyı kendiniz mi ayarlıyacaksınız ?
Çünkü Tasarımcı aradığında baskı üzerinde pazarlık yapmayacakdır...
11-04-2009, 12:49:40
#12
Erol
Üyeliği durduruldu
Kartvizit, el bürosürü ve cam afişi yaptıracağız tam olarak. Lütfen PM atmayın, telefon ile ulaşın.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler