• 10-04-2009, 20:36:51
    #10
    Üyeliği durduruldu
    kartvizit, birde bu camlara asılan reklamlar var ya onlardan
  • 10-04-2009, 20:43:32
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Tasarım Yaptıracağız. demişsiniz Baskıyı kendiniz mi ayarlıyacaksınız ?
    Çünkü Tasarımcı aradığında baskı üzerinde pazarlık yapmayacakdır...
  • 11-04-2009, 12:49:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Kartvizit, el bürosürü ve cam afişi yaptıracağız tam olarak. Lütfen PM atmayın, telefon ile ulaşın.