Konu
Tasarım Yaptıracağız.
10-04-2009, 20:43:32
#11
onuruyanik
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Tasarım Yaptıracağız. demişsiniz Baskıyı kendiniz mi ayarlıyacaksınız ?
Çünkü Tasarımcı aradığında baskı üzerinde pazarlık yapmayacakdır...