• 10-01-2023, 14:52:43
    #1
    Merhaba.
    Proxmox sunucumu versiyon 6 dan versiyon 7 ye güncelledim, yeniden başlattıkran sonra network gitti.
    araştırdığımda başkalarında da bu hatalar oluşmuş.
    https://forum.proxmox.com/threads/no...ade-ovh.98365/
    ben kendim çözemedim.Bu konuda bana yardımcı olabilecek bir arkadaş arıyorum.
  • 10-01-2023, 15:10:12
    #2
    Geçmiş olsun. 1 saat içerisinde çözümleyebilirim, fiyat ilettim.
  • 12-01-2023, 17:43:33
    #3
    talep helen güncel. tşk.