1 aydır eleman bulamıyorum !
102
●11.810
- 07-08-2022, 10:08:166 7 saatten fazla çalışacagını herkes biliyor. Tek yapacağı iş kasada durmak değil maalesefAlanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reyonlaramı baksın kasayamı baksın güvenliğimi sağlasın magaza içindeki tüm işleri yaptırıyorlar bu kadar basite indirgemeyin işi lütfen. - 07-08-2022, 10:43:07oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleoguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yumurtanın içini bilmeden devam etmek.... Bazen bozukta çıkıyor be hocam. Ancak şu durum da (FULL BOZUK) - 07-08-2022, 11:01:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çalışmaya kölelik olarak bakmıyoruz. Siz daha önce markette çalıştınız mı? İnanın bizzat yaşasanız KÖLE OLDUĞUNUZU anlarsınız.oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2022, 11:19:54Sadece kasada duracak diyip kasada durduğunu da görmedim.androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun burada para değil. Yapılan, yapılması istenen iş. Markette 1 vardiya süresi boyunca çalışmanızı isterim ki orada neler yapılıyor anlayın. Çalışanlar, bilenler köle diyorsa anlayın ki birşey var. He diyelim ki köle gibi çalıştırıyor eyvallah o zaman asgari ücret vermeyeceksin bu kadar basit.oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-08-2022, 12:03:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Selamlar.RuLLeTs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibinin atladığı bazı şeyler var.
-Gün sonu kasada açık çıkar, ay sonu toplam açık sizden alınır.Konu sahibi 6500 maaş yazmış 6500 net ay sonu kalamaz mümkün değil.
-Eleman olmaz / gelmez o gün 7-8 palet mal gelir tek başınıza atarsınız çünkü diğer eleman kasaya bakmak zorundadır paletlerle siz uğraşırsınız.
-Müşterilerin kompleksleriyle uğraşırsınız yok bu ürün neden pahalı yok şu markette şu fiyat sizde şu fiyat niye pahalı e adama da derler git ordan al diye.
-Mola hakkınız hiç bir zaman düzgün verilmez günlük sözde mola hakkınız 1-1.5 saattir yarım saat mola yaparsanız iyidir
-Mağaza sorumlusu yada yardımcısı egoist biriyse vay sizin halinize.
-Sinir stres sahibi olabilirsiniz.
-Fazla mesai ücreti diye bir şey yok günlerce full kalırsınız sabah akşam kapanışa kadar çalışırsınız parasını alamazsınız sisteme girilmez çünkü.Tatil olarak iade edeceklerini söylerler almak için uğraşırsınız.
-Bütün gün ayakta beklersiniz ve bunlar ne için ? Asgari ücretin altında maaş alabilmek için. - 07-08-2022, 18:42:23Yav kardeşim kazanmıyor musunuz acaba bu adamlara bukadar düşük maaş veriyorsunuz ulan size 100 bin TL kar kalacağına elemanlara 10 binntl maaş verin size 70 bin TL kar kalsın gözünüz doysun be herkes bitaraftan vuruyor halka sonrada millet iş begenmiyor derler bu maaşla ev mi geçinir açlık sınırı 7 ye dayanmış sen agari ücret maaş ver sonra stem et
- 07-08-2022, 22:22:14Buna gülerim üç harfliler köle arıyor.( 10 yıldır bu sektördeyim ve şokta da çalıştım.)Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklı olan ve kendisine saygısı olan üç harflilerde çalışmaz.
