Yav kardeşim kazanmıyor musunuz acaba bu adamlara bukadar düşük maaş veriyorsunuz ulan size 100 bin TL kar kalacağına elemanlara 10 binntl maaş verin size 70 bin TL kar kalsın gözünüz doysun be herkes bitaraftan vuruyor halka sonrada millet iş begenmiyor derler bu maaşla ev mi geçinir açlık sınırı 7 ye dayanmış sen agari ücret maaş ver sonra stem et