Günde sadece 6 7 saat çalışacak ve 6500 maaş alıcak tek yapacağı işte kasada durmak bumu kölelik ?
6 7 saatten fazla çalışacagını herkes biliyor. Tek yapacağı iş kasada durmak değil maalesef
Reyonlaramı baksın kasayamı baksın güvenliğimi sağlasın magaza içindeki tüm işleri yaptırıyorlar bu kadar basite indirgemeyin işi lütfen.