• 07-08-2022, 09:27:36
    #82
    İstanbul gibi bir yerde bu maaş komik
  • 07-08-2022, 10:08:16
    #83
    Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde sadece 6 7 saat çalışacak ve 6500 maaş alıcak tek yapacağı işte kasada durmak bumu kölelik ?
    6 7 saatten fazla çalışacagını herkes biliyor. Tek yapacağı iş kasada durmak değil maalesef
    Reyonlaramı baksın kasayamı baksın güvenliğimi sağlasın magaza içindeki tüm işleri yaptırıyorlar bu kadar basite indirgemeyin işi lütfen.
  • 07-08-2022, 10:43:07
    #84
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    herkes maaşı az buluyor, arkadaş asgari ücret belli 5500 TL. Mühendisler, mimarlar bile asgari ücretle iş başı yapıyor ki bu gayet doğal, market çalışanına aylık 10 Bin TL mi maaş verecekler? O zamanda market çalışanı 10 Bin TL alıyor, ben mühendis olmuşum 20 Bin TL isterim dersiniz. Hayat şartları belli, ülkenin koşulları belli, şu anki duruma göre ideal maaş budur, hayal aleminde yaşamayın. Kölelikmiş güya, o zaman çalışmaya kölelik olarak bakıyorsunuz demektir ama kapitalist bir düzende yaşadığımızı da unutmayın. Komünistler şuraya buraya diyecek bir ülke de kalmadı artık. Ülkenin ekonomik durumu kötü, alım gücü düşük diye iş verenler ne yapsın? Hayat şartları sadece emekçilere mi zor? Son bir kaç yılda kaç firma kapanış yaptı, ileride çalışacak firma kalmayınca yine suç işverende bulunur. Adam sanki aylık 2500 TL ücretle çalışacak eleman arıyorum diye ilan açmış gibi bir tepki görmüş resmen.


    Yumurtanın içini bilmeden devam etmek.... Bazen bozukta çıkıyor be hocam. Ancak şu durum da (FULL BOZUK)
  • 07-08-2022, 11:01:53
    #85
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    herkes maaşı az buluyor, arkadaş asgari ücret belli 5500 TL. Mühendisler, mimarlar bile asgari ücretle iş başı yapıyor ki bu gayet doğal, market çalışanına aylık 10 Bin TL mi maaş verecekler? O zamanda market çalışanı 10 Bin TL alıyor, ben mühendis olmuşum 20 Bin TL isterim dersiniz. Hayat şartları belli, ülkenin koşulları belli, şu anki duruma göre ideal maaş budur, hayal aleminde yaşamayın. Kölelikmiş güya, o zaman çalışmaya kölelik olarak bakıyorsunuz demektir ama kapitalist bir düzende yaşadığımızı da unutmayın. Komünistler şuraya buraya diyecek bir ülke de kalmadı artık. Ülkenin ekonomik durumu kötü, alım gücü düşük diye iş verenler ne yapsın? Hayat şartları sadece emekçilere mi zor? Son bir kaç yılda kaç firma kapanış yaptı, ileride çalışacak firma kalmayınca yine suç işverende bulunur. Adam sanki aylık 2500 TL ücretle çalışacak eleman arıyorum diye ilan açmış gibi bir tepki görmüş resmen.
    Çalışmaya kölelik olarak bakmıyoruz. Siz daha önce markette çalıştınız mı? İnanın bizzat yaşasanız KÖLE OLDUĞUNUZU anlarsınız.
  • 07-08-2022, 11:19:54
    #86
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hiçbir market çalışanının 6 7 saat çalıştığını görmedim.
    Sadece kasada duracak diyip kasada durduğunu da görmedim.

    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    herkes maaşı az buluyor, arkadaş asgari ücret belli 5500 TL. Mühendisler, mimarlar bile asgari ücretle iş başı yapıyor ki bu gayet doğal, market çalışanına aylık 10 Bin TL mi maaş verecekler? O zamanda market çalışanı 10 Bin TL alıyor, ben mühendis olmuşum 20 Bin TL isterim dersiniz. Hayat şartları belli, ülkenin koşulları belli, şu anki duruma göre ideal maaş budur, hayal aleminde yaşamayın. Kölelikmiş güya, o zaman çalışmaya kölelik olarak bakıyorsunuz demektir ama kapitalist bir düzende yaşadığımızı da unutmayın. Komünistler şuraya buraya diyecek bir ülke de kalmadı artık. Ülkenin ekonomik durumu kötü, alım gücü düşük diye iş verenler ne yapsın? Hayat şartları sadece emekçilere mi zor? Son bir kaç yılda kaç firma kapanış yaptı, ileride çalışacak firma kalmayınca yine suç işverende bulunur. Adam sanki aylık 2500 TL ücretle çalışacak eleman arıyorum diye ilan açmış gibi bir tepki görmüş resmen.
    Sorun burada para değil. Yapılan, yapılması istenen iş. Markette 1 vardiya süresi boyunca çalışmanızı isterim ki orada neler yapılıyor anlayın. Çalışanlar, bilenler köle diyorsa anlayın ki birşey var. He diyelim ki köle gibi çalıştırıyor eyvallah o zaman asgari ücret vermeyeceksin bu kadar basit.
  • 07-08-2022, 12:03:24
    #87
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    RuLLeTs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece kasada duracak diyip kasada durduğunu da görmedim.



    Sorun burada para değil. Yapılan, yapılması istenen iş. Markette 1 vardiya süresi boyunca çalışmanızı isterim ki orada neler yapılıyor anlayın. Çalışanlar, bilenler köle diyorsa anlayın ki birşey var. He diyelim ki köle gibi çalıştırıyor eyvallah o zaman asgari ücret vermeyeceksin bu kadar basit.
    Selamlar.
    Konu sahibinin atladığı bazı şeyler var.
    -Gün sonu kasada açık çıkar, ay sonu toplam açık sizden alınır.Konu sahibi 6500 maaş yazmış 6500 net ay sonu kalamaz mümkün değil.
    -Eleman olmaz / gelmez o gün 7-8 palet mal gelir tek başınıza atarsınız çünkü diğer eleman kasaya bakmak zorundadır paletlerle siz uğraşırsınız.
    -Müşterilerin kompleksleriyle uğraşırsınız yok bu ürün neden pahalı yok şu markette şu fiyat sizde şu fiyat niye pahalı e adama da derler git ordan al diye.
    -Mola hakkınız hiç bir zaman düzgün verilmez günlük sözde mola hakkınız 1-1.5 saattir yarım saat mola yaparsanız iyidir
    -Mağaza sorumlusu yada yardımcısı egoist biriyse vay sizin halinize.
    -Sinir stres sahibi olabilirsiniz.
    -Fazla mesai ücreti diye bir şey yok günlerce full kalırsınız sabah akşam kapanışa kadar çalışırsınız parasını alamazsınız sisteme girilmez çünkü.Tatil olarak iade edeceklerini söylerler almak için uğraşırsınız.
    -Bütün gün ayakta beklersiniz ve bunlar ne için ? Asgari ücretin altında maaş alabilmek için.
  • 07-08-2022, 13:21:13
    #88
    Üyeliği durduruldu
    Bu tarz işyerlerinde 10bin maaş desen bile dönüp bakmam.işçinin kanını emiyo la..gülüyorum İstanbul'da 65000tl maaş.yarısı yol parası zaten.inşallah hepsi kapanır
  • 07-08-2022, 18:42:23
    #89
    Yav kardeşim kazanmıyor musunuz acaba bu adamlara bukadar düşük maaş veriyorsunuz ulan size 100 bin TL kar kalacağına elemanlara 10 binntl maaş verin size 70 bin TL kar kalsın gözünüz doysun be herkes bitaraftan vuruyor halka sonrada millet iş begenmiyor derler bu maaşla ev mi geçinir açlık sınırı 7 ye dayanmış sen agari ücret maaş ver sonra stem et
  • 07-08-2022, 22:22:14
    #90
    Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde sadece 6 7 saat çalışacak ve 6500 maaş alıcak tek yapacağı işte kasada durmak bumu kölelik ?
    Buna gülerim üç harfliler köle arıyor.( 10 yıldır bu sektördeyim ve şokta da çalıştım.)

    Aklı olan ve kendisine saygısı olan üç harflilerde çalışmaz.