Merhaba,
Windows ortamında çalışacak bir yazılıma ihtiyaç var.
Kullanılan veritabanı winmysqladmin diye bir yazılım. MySQL 4.0.15 kullanıyor.
Yapılacak iş;
Bir arayüz gerekmiyor. Veritabanı bağlantısı yapılıp bir tablodan veri çekilir halde bırakılacak.
Elinde işi olmayan, hemen başlayacak kişiler
Ücret ve süre ile birlikte özel mesaj lütfen.
Veritabanından masaüstü yazılım ile veri cektirilecek. C# / Python vb.
3
●84
- 30-09-2021, 20:26:24Merhabalar, istediğiniz yazılımı hazırlayabilirim. Bilgi alabilir miyim?L0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle