Merhaba,
Windows ortamında çalışacak bir yazılıma ihtiyaç var.
Kullanılan veritabanı winmysqladmin diye bir yazılım. MySQL 4.0.15 kullanıyor.
Yapılacak iş;
Bir arayüz gerekmiyor. Veritabanı bağlantısı yapılıp bir tablodan veri çekilir halde bırakılacak.
Elinde işi olmayan, hemen başlayacak kişiler
Ücret ve süre ile birlikte özel mesaj lütfen.
Merhabalar, istediğiniz yazılımı hazırlayabilirim. Bilgi alabilir miyim?