Merhabalar
Bir arkadaşa php bir yazılım yaptım fakat sunucusuna kurulum yapmak gerekiyor. Kod dosyalarını ve sql kurulumunu yaptım fakat Tomcat ya da Apache kurulumu yapmak gerekiyormuş.
Bu konuda da bilgim yok, bana bu konuda ücretli-ücretsiz yardımcı olabilecek arkadaşlar pm atabilir. Bugün hemen olursa çok iyi olur
iyi forumlar
Linux Sunucuya Tomcat ya da Apache kurulumu hk.
3
●51
- 26-08-2021, 10:44:11Httpd sunucusu olmadan nasıl yazılımınızı yüklediniz php & sql kurulumu varmı sunucudaAzurrexe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2021, 10:46:14Ubuntu ile kurulum yapmıştım, php ve sql kurulumunu internetten biraz baka baka yaptım fakat artık işlem hızlansın diye bu konuyu açtımalenazte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle