Merhabalar

Bir arkadaşa php bir yazılım yaptım fakat sunucusuna kurulum yapmak gerekiyor. Kod dosyalarını ve sql kurulumunu yaptım fakat Tomcat ya da Apache kurulumu yapmak gerekiyormuş.

Bu konuda da bilgim yok, bana bu konuda ücretli-ücretsiz yardımcı olabilecek arkadaşlar pm atabilir. Bugün hemen olursa çok iyi olur

iyi forumlar