Logisim'de Control Unit yapılacak - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logisim'de Control Unit yapılacak
0
●
18
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Freelancer
İş Verenler
Logisim'de Control Unit yapılacak
08-01-2021, 16:26:59
#1
Xomante
Merhaba arkadaşlar, Logisim'de yapılan 16 bit bir işlemci için control unit yapılacak, yardımcı olabilecek kişiler özel mesaj üzerinden iletişime geçebilir mi?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler