Konu
Logisim'de Control Unit yapılacak
08-01-2021, 16:26:59
#1
Xomante
Merhaba arkadaşlar, Logisim'de yapılan 16 bit bir işlemci için control unit yapılacak, yardımcı olabilecek kişiler özel mesaj üzerinden iletişime geçebilir mi?