• 26-10-2008, 21:54:52
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    iyi atmış
  • 27-10-2008, 10:33:47
    #20
    Üyeliği durduruldu
    300 Post Foruma Atarım.Resimli Olduğundan Bahsetmemiştin..
  • 27-10-2008, 11:04:58
    #21
    neyse hocam post sayıları yanında yazıyor atacak olanlar bakıp ona göre mesaj atsınlar

    facebookturkce.org 04.03.2009 (150 post )

    firtinabufe.com 07.02.2009 (70 post )

    53r.info 10.03.2009 ( 100 post )

    mfuucler.com 12.12.2008 (30 post)
  • 29-10-2008, 15:20:04
    #22
    Üyeliği durduruldu
    shadow06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşa - rep verdim boş boş önce 300 diyo sonra kotam vardı atmaam r10 ipini koparan geliyo

    Daha Seninle İşe Bile Başlamadıkki Bu Kadar Laf Edion Asıl Sana -Rep Geliyor..