shadow06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşa - rep verdim boş boş önce 300 diyo sonra kotam vardı atmaam r10 ipini koparan geliyo

Daha Seninle İşe Bile Başlamadıkki Bu Kadar Laf Edion Asıl Sana -Rep Geliyor..