Maddi İmkan Sağlıyorum...
31
●2.304
- 12-09-2008, 12:28:11teşekkürler 2 tarafta kazanması için elimden geleni yapacagım. Zamanı bol olup maddi imkanı olmayanlara yönelik bir teklifti.Web_ManYaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük projeler içinde tekliflere açıgım arkadaşlar. Yada maddi zorluklardan satmak zorunda olan sitelerinize ortak olabilirim. Site gelişimi için herşeyi yaparız. Gelen pmlere bakıyorumda "çok güzel postcuyum" diye ppmler geldi ben postcu aramıyorum teşekkürler - 12-09-2008, 13:01:17Üyeliği durdurulduElimde bir proje var vaktim çok ama maddi imkanlar zorlyor. İsterseniz görüşebiliriz. info@egitizm.info msn
- 12-09-2008, 13:24:38vallahi aslında olabilir bir script alırsan siteyle ilgilenebilirim ama tema edit felan onlardan pek anlamam.. eğer uygunsa msn imde eklisin zaten mert@cx5.org yada siteden pm at.
- 12-09-2008, 13:27:37theapeiron
ekledim
Rockipsiz
galatasaray gibi bir projeye katılmak istemem
WebEngineer
script alabilirsin derken kafandaki projeyi pm atarmısın
bütçem yaklaşık 10k ytl daha büyük projelere şuanlık katılamam
msne eklediğim kişiler neden hep çevrimdısı mesaj atıyor anlamıyorum bişeyden mi kaçıyorsunuz ? Çevrimdışılara mesaj yazmıyorum.. yazamıyorum.. - 12-09-2008, 13:37:14ekledim msne konusalımYapayBilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

