• 12-09-2008, 10:44:28
    #1
    teşekkürler herkese...
  • 12-09-2008, 10:49:00
    #2
    Bence çok güzel bi teklif vakti olanlar için (:
  • 12-09-2008, 12:28:11
    #3
    Web_ManYaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence çok güzel bi teklif vakti olanlar için (:
    teşekkürler 2 tarafta kazanması için elimden geleni yapacagım. Zamanı bol olup maddi imkanı olmayanlara yönelik bir teklifti.

    Büyük projeler içinde tekliflere açıgım arkadaşlar. Yada maddi zorluklardan satmak zorunda olan sitelerinize ortak olabilirim. Site gelişimi için herşeyi yaparız. Gelen pmlere bakıyorumda "çok güzel postcuyum" diye ppmler geldi ben postcu aramıyorum teşekkürler
  • 12-09-2008, 13:01:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Elimde bir proje var vaktim çok ama maddi imkanlar zorlyor. İsterseniz görüşebiliriz. info@egitizm.info msn
  • 12-09-2008, 13:10:11
    #5
    elimde bir galatasarayforum domainı var beraber değerlendirelim diyor msnimi ekle. .
  • 12-09-2008, 13:24:38
    #6
    vallahi aslında olabilir bir script alırsan siteyle ilgilenebilirim ama tema edit felan onlardan pek anlamam.. eğer uygunsa msn imde eklisin zaten mert@cx5.org yada siteden pm at.
  • 12-09-2008, 13:27:37
    #7
    theapeiron
    ekledim
    Rockipsiz
    galatasaray gibi bir projeye katılmak istemem
    WebEngineer
    script alabilirsin derken kafandaki projeyi pm atarmısın

    bütçem yaklaşık 10k ytl daha büyük projelere şuanlık katılamam

    msne eklediğim kişiler neden hep çevrimdısı mesaj atıyor anlamıyorum bişeyden mi kaçıyorsunuz ? Çevrimdışılara mesaj yazmıyorum.. yazamıyorum..
  • 12-09-2008, 13:34:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Pm Yollandı
  • 12-09-2008, 13:37:14
    #9
    YapayBilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm Yollandı
    ekledim msne konusalım