theapeiron
ekledim
Rockipsiz
galatasaray gibi bir projeye katılmak istemem
WebEngineer
script alabilirsin derken kafandaki projeyi pm atarmısın
bütçem yaklaşık 10k ytl daha büyük projelere şuanlık katılamam
msne eklediğim kişiler neden hep çevrimdısı mesaj atıyor anlamıyorum bişeyden mi kaçıyorsunuz ? Çevrimdışılara mesaj yazmıyorum.. yazamıyorum..