Kurulmuş ve kategorileri açılmış bir Vbulettin Forum'un;
bebek kategori dalında tema kurulması, skin ve buton dahil,
Reklam Alanları oluşturmak, Text reklam ve banner alanları
Zengin Metin Editörüne Video ekleme bölümü
Rep Puanlama Ayarları
Üye Profili bölümünü geliştirmek,
Ayın Üyesi özelliği eklemek,
Üye yetkileri, ünvanları ayarlamak...
VbSeo Ayarları
Rss Eklemek ve & Copright Ayarları
Ayarlamaları Karşılığında
1 Adet Domain / com, net, org, biz
1 Yıllık TR Lokasyonlu 150 MB Linux Hosting 1 GB AYlık Trafik
Kendi Sitesinin 3 Aylık Reklamı
Verilecektir.
İlgilenen Arkadaşların PM Atmaları rica olunur.
Vbulettin Optimizasyonu yapacak ?
12
●789
- 11-08-2008, 13:43:44Üyeliği durdurulduadmin@turkuzyayincilik.com msn adresimi ekleyin goruselım
eyer temayi yaptirmicaksaniz yaptiracaksaniz eklemeye bilirsiniz - 11-08-2008, 13:46:02Üyeliği durduruldu
- 11-08-2008, 13:47:31turkoglu_gk@hotmail.com bende bu dediklerinizi, yapabilirim yanlız anlamadıgım bir yer var
& Copright Ayarları ?
+ özel style yazamam elinizdeki style kurup ayarlarını yapabilirim - 11-08-2008, 13:52:00Üyeliği durduruldutemayı ben yapacaksam tema yapmaktan anlamıyorum ama hazır tema yuklenecekse sorun yok digerleri zaten kolayKIRGIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-08-2008, 14:03:25Üyeliği durdurulduArkadaşım msn ekle tanışalım dediklerinin hepsini yaparım .
Karşılığında herhangi birşey vermene gerek yok
Msn : MeRTuE@hotmail.com - 11-08-2008, 14:17:00Üyeliği durdurulduteklifimi geri cekiyorum baltalama guzel herkes baltaci olursa kimse para kazanamaz kimsede is yapamaz biz web masterlar kazandigimiz parayi yine buralarada harciyoruz bu bir doner sermeya gibi bise birileri kazanacak birileri kazandiklarini baska seyler alarak harcicak o aldıklarında tercube edecek sen boyleyaparak sadece bir kac seyi kazanırsın bizde kaybederiz herkese kolay gelsın
- 11-08-2008, 15:27:00Üyeliği durdurulducybersoldier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu siteyi ben kullanacağım..
bir başkasına ya da müşterim için buraya yazmadım..
dolayısı ile bu işten herhangi bir ücret almadım.. bu işi yapınca da bir ücret almayacağım..
sadece bir proje.
eğer yukarıda söylediğim gibi olsaydı belki haklıydınız.
Ama şu an için herhangi bir ücret ya da maliyet verecek bir durum olmadığı için elimde kileri vermeyi uygun gördüm...
düşüncene sonuna kadar saygılıyım..
Teşekkürler..
