cybersoldier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teklifimi geri cekiyorum baltalama guzel herkes baltaci olursa kimse para kazanamaz kimsede is yapamaz biz web masterlar kazandigimiz parayi yine buralarada harciyoruz bu bir doner sermeya gibi bise birileri kazanacak birileri kazandiklarini baska seyler alarak harcicak o aldıklarında tercube edecek sen boyleyaparak sadece bir kac seyi kazanırsın bizde kaybederiz herkese kolay gelsın

Bu siteyi ben kullanacağım..
bir başkasına ya da müşterim için buraya yazmadım..
dolayısı ile bu işten herhangi bir ücret almadım.. bu işi yapınca da bir ücret almayacağım..

sadece bir proje.

eğer yukarıda söylediğim gibi olsaydı belki haklıydınız.
Ama şu an için herhangi bir ücret ya da maliyet verecek bir durum olmadığı için elimde kileri vermeyi uygun gördüm...


düşüncene sonuna kadar saygılıyım..

Teşekkürler..